[Csaladtortenet 2] kiolvasási segitség

Adrián Ferenc Rieger riegeradrianferenc at gmail.com
2022. Sze. 22., Cs, 02:15:39 CEST

Ugyanaz vonatkozik a vőlegény keresztnevére: nem Georgi, hanem Georgius.
A menyasszony itt semmiképpen nem Bakos, hanem szerintem Richard.
Megtévesztő a latin és a német írás keveréke, ami nem ritka. Ezért sokan
nem tudják kibetűzni a neveket.
A bejegyzés dátuma: 21 9ber tehát november (nem október, ez 8ber lenne). Az
"n" szerű betű itt egy "gót" "e".

Adrián Ferenc Rieger <riegeradrianferenc at gmail.com> schrieb am Do., 22.
Sept. 2022, 01:54: