[Csaladtortenet 2] kiolvasási segitség+

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2022. Sze. 22., Cs, 08:19:24 CEST

Kedves Ferenc,
Nagyon szépen köszönöm a pontositásokat, a szakavatott forditást. A menyasszony vezetékneve a házassági bejegyzésben valóban nem lehet Bakos (vagy Bakosch, ahogy még szerepel pld a kisjécsai családkönyvben is), próbáltam összevetni a csatádi családkönyvben szereplő nevekkel, egyenlőre sikertelenül.
Közben a Burion Johann Georg halálozási bejegyzését is megnéztem, Itt már az elhunyt feleségeként, jól olvashatóan, Anna Schilder van beirva. Hát...az esketési beirásból nem ez derül ki.
12 gyermekük született, s a családanya Burian Annaként hunyt el férje halálozása után pár évvel. Tehát nem hiszem, hogy volt több házasság.
Üdvözlettel,
Felicián