[Csaladtortenet 2] Kiolvasási kérés: kit kereszteletek?

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Sze. 23., P, 01:12:43 CEST

> Szarvas, 1785. május 28. és 29. között be van szúrva egy keresztelés (bal
> oldal, az oldal 3/4-énél), a szülők Andr. Kugyela és Barbara Mihalik.

> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVC-D87G?i=489&cat=135325

Nem keresztelés van beszúrva, hanem a lelkész távozása vagy halála:

Hic fuit ultimus Baptisa?? Ad. Rev. D. ? ? Sarossi
vagyis nagyjából "ez volt Sárossi tiszteletes úr utolsó keresztelése".

Azt hiszem, Kugyela András és Mihalik Borbála az előző (tehát 28.-iki)
keresztelés keresztszülei. Az "Andr." előtti szó szerintem Susp., ami
valamelyik "tartás"-sal kapcsolatos szó rövidítése.

Juli
/\ /\