[Csaladtortenet 2] Kellemetlen információ átadása?

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Ápr. 10., H, 17:11:25 CEST

Ez nem tartozik a kellemetlenségek közé. Gyerekkoromban két címer is
lógott a falon, ezeket édesanyám másolta a levéltári példányról. Az
egyik a lengyelfalvi Erőss családé, ezt a vonalat nem sikerült
kinyomoznom. Lehet tévedés. Legrégebbi adat erről egy  házasságlevél,
amelyen dédanyám árvaként szerepel – semmi több!

A másik az a bizonyos Zana János (1731), aki ármálist kapott Mária
Teréziától. E leszármazást leheteletlen volt akkoriban (1953) kutatni.
Most az idén jutottam olyan adathoz, amely szerint mégis rokon.
Leszármazottait nem ismerem.

Nem esem kétségbe ennyi bizonytalanságtól.     Üdvözlettel János