[Csaladtortenet 2] Kellemetlen információ átadása?

Stverteczky András stverteczky.a at digikabel.hu
2023. Ápr. 11., K, 14:09:39 CEST

Kedves Családkutatók!

Nem értem a felvetést! Azért kutatunk, hogy megismerjük őseinket. Minden egyes találatnak örvendünk, nem? Nem azért kutatunk, hogy valamit bebizonyítsunk, hanem azért, hogy a fellelt adatokkal esetleg alátámasszunk, vagy elvessünk feltételezett adomákat, hagyományokat, és a megismerésért, hogy honnan jövünk.
Ne feledjétek, minél több adattal rendelkeztek a kiterjedt családotokról, annál valószínűbb, hogy mindenféle pozitív és negatív meglepő esemény előfordult. Ez a szép az egészben! Nincs makulátlan család!

Szórakoztató és külső szemléletű kutatást kívánok
András