[Csaladtortenet 2] [MACSE: 27936] Szamossályi Ballák

szael szaeltan at gmail.com
2023. Ápr. 12., Sze, 13:55:14 CEST

Kilenc gyermeke/gyermekük született. Az első gyermek 1877-es még Vida
József néven.
Íme sorban:
1877 József +1884
1884 László +1884
1885 Zsuzsanna-Erzsébet
1886 András (neje Baráth Etelka)
1888 Veronika +1888
1890 Lajos
1892 Antal
1894 Julianna
A gyerekeket Balla, Barla, Vida és Szabó néven is kell keresni.
üdv: Előd

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. ápr. 12.,
Sze, 12:00):