[Csaladtortenet 2] Francia felmenő?

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2023. Ápr. 12., Sze, 15:46:49 CEST

Kedves Érdeklődők !
Zomborban született, 1612-ben ükanyám, Karnász (Karnas stb.) Erzsébet. Apja
mészáros mester volt.
Francia-magyar szótár szerint a "carnas" húsipari műszó, több európai
nyelvben ez a szó, vagy hasonló
alakja testet, húst jelent.
Üdvözlettel: Polgár Ákos

Prof. Imre Sándor <imre at hit.bme.hu> ezt írta (időpont: 2023. ápr. 12., Sze,