[Csaladtortenet 2] 4/I tábori kórház 1942-1943

Daniel Berki daniel.berki at gmail.com
2023. Ápr. 27., Cs, 09:30:18 CEST

Kedves Listatagok!

Tudna valaki segíteni abban, hogy a 4/I tábori kórházról hol tudhatok meg
információkat? Ki és hol szolgált benne, mikor merre volt megtalálható
stb...

Nagyapám, Berki Béla személyi adatlapján, amelyet a HM HIM Hadtörténelmi
Levéltárból kaptam meg a következő olvasható:
Első tényleges katonai szolgálatának ideje: 1940 II 1 - 1940 II 30-ig
Kaposvár, Pécs
Folytatólagos vagy megszakított szolgálati ideje: 1942 IV 8 - 1943 II
20-ig. 4/I. táb. kórház. Pécs. .... zls. orvos
Fenti szolgálati időből meddig volt hadszintéren: 1942 V 1 - 1943 I 21-ig.
Szovjetúnió. 4/I. táb. kórház zls orvos

A Hadtörténelmi levéltár fondjegyzékében nem találtam iratokat 4/I
tábori kórházról.
van viszont M. kir. pécsi 4. honvéd helyőrségi kórház, de gondolom ez nem
ugyanaz.
Olvastam, hogy a tábori kórház a hadsereggel mozgott általában 10-15km-re a
frontvonaltól, de meg tudhatom valahonnan, hogy melyik zászlóaljjal? vagy
közvetlenül a hadtest alá volt rendelve?
Van pécsi IV- hadtest, de a hadközvetlen alakulatok között nem találok
ilyet.
Van 4/I zászlólj, de az a szomathelyi III. hadtesthez tartozik és ez  egy
soproni zászlóalj.
Pécsi zászlóaljból több is van, de meg tudom találni, mikor melyiket
követte?

Tudna ebben segíteni valaki, hogy milyen irányban kutassak, hogy megtudjam,
hogy ez a tábori kórház mikor és hol volt?
Előre is köszönöm,