[Csaladtortenet 2] 4/I tábori kórház 1942-1943

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Ápr. 27., Cs, 10:31:17 CEST

Kedves Dániel,

szerintem ebben a HM-HIM Hadtörténeti Levéltárnak kellene tudnia
információt vagy kutatandó forrásról infot adni - elvileg az ő
szakterületük a hadtörténelem, ők lennének a legautentikusabbak a témában,
illetve hogy melyik egység mikor, hol stb.

Üdv
Krisztián

Daniel Berki <daniel.berki at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. ápr. 27.,
Cs, 9:30):