[Csaladtortenet 2] 4/I tábori kórház 1942-1943

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2023. Ápr. 27., Cs, 10:49:25 CEST

Mintha Ungváry Krisztián egyik könyvének lenne egy olyan melléklete,
amelyben összefoglalta, hogy mely magyar katonai egységek merre
mozogtak, hol is voltak megtalálhatók az II. vh. ideje alatt.
Ha meg ismered netán a tábori posta számát az egységének, akkor esetleg
érdemes az alábbi könyvbe is belenézni: (én még nem próbáltam, csak egy
ötlet)
https://www.magyarmenedek.com/products/7059/A_Magyar_Kiralyi_Tabori_Posta_a_II__vilaghaboruban_1938-1948_-_Dan_Janos.htm

Üdv.
Péter