[Csaladtortenet 2] Fordítási segítség kérés

Lilla Imola Kallós kallos.lilla at gmail.com
2023. Ápr. 29., Szo, 10:33:50 CEST

Lehet, hogy azért kevés a gyónók száma, mert egy gyónást követően többször
is lehet áldozni, legalábbis manapság. (A családomban többen katolikusok,
tőlük hallottam.)
A gyerekeknél pedig az első áldozás (talán 6-7 éves kortól) az első
jelentős vallási cselekmény...

András Töreky <toreky.andras at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. ápr. 29.,
Szo, 10:17):