[Csaladtortenet 2] myheritage hibajavítás

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Ápr. 30., V, 15:21:42 CEST

Valószínűsítem, hogy új szolgáltatás, mert ezt az űrlapot azelőtt nem
láttam.  A szóban forgó személy adatai javíthatóak, de a szüleit
módosítani nm lehet. Ez adta fel a leckét abban az esetben, amikor
szülőként a nagyszülei szerepelnek.

A másik eset amikor az apa neve részben azonos (Unghváry Vilmos), és a
gyermek neve hasonló. Egyik a másiknak nagynénje:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9TXX-FDY?i=477 Unghváry
Erzsébet Márta (unokahúg)

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33C-97NF-8?cat=20650
Unghváry Eszter Emma

Épp ilyenek miatt a saját gépen kezelem az adatokat, és nem merem
szinkronizálni. Akkor ugyanis beépülnének a hibák a családfámba.

  Üdvözlettel   János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása