[Csaladtortenet 2] myheritage hibajavítás

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Ápr. 28., P, 21:03:02 CEST

Zana János írta, hogy:
> Ilyenkor a hibát két helyen kellene javítanom; azaz mindkét személynél.
> Ilyen csináltam már a familysearchön, de a myheritageon nem.

A Familysearch családfája közös. Ott az a cél, hogy mindenkiről
összesen egy profil legyen, amin mindenki közreműködik. A MyHeritage
egészen más: ott mindenkinek saját fája van. Mint tapasztaltad,
oda-vissza másolódnak a fák között az adatok, a hibákat is beleértve
-- de ezek közül csak a saját másolatodat tudod javítani (vagy másét
csak akkor, ha "beengedett").

A MyHeritage szoros kapcsolatban áll a Geni-vel, ami szintén közös
családfa, mint az FS-en, de kicsit másfajta elrendezésben: ott vannak
profilgondozók, akiknek több beleszólásuk van a fának egy-egy
részecskéjébe. A részleteket nem tudom, mert a MyHeritage-el való
kapcsolat miatt lépten-nyomon a fizetőfalba ütköztem, tehát már évek
óta feladtam a használatát.

Juli
/\ /\