[Csaladtortenet 2] [MACSE: 28473] Házastárs neme

szael szaeltan at gmail.com
2023. Aug. 5., Szo, 20:12:48 CEST

Amerikai egyház. Érdekes, mondhatni ínyenc szókapcsolat.
A világ változik, elfogadom, hogy létezik a jelenség, de !...  nem a
családfába! Ahol a gyerek feltétele egy férfi apa és egy nő anya.
Lehet persze nevelőszülőket feltüntetni, akár két férfit is, de a biológiai
szülők soha sem fognak átalakulni.

Bíró Magdolna <biro.m at hotmail.com> ezt írta (időpont: 2023. aug. 5., Szo
19:51):