[Csaladtortenet 2] Kiss Rozália

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Aug. 16., Sze, 20:31:53 CEST

Kedves Peti!
Én beírnám a FSFT-be mindkét lány tesóinak a listáját. Az 1827-ben
született lány nővére Keszthelyen halt meg:
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=100&q.fatherGivenName=v%2A&q.fatherSurname=kiss&q.motherGivenName=e%2A&q.motherSurname=ap%2A

Az 1826-ban született Rozáliát csak hozzá kellett adni az öccséhez, amit
valaki már felvitt. Itt a szálak Alsópáhokra is vezetnek:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GMXD-JVC

Aztán kutakodnék hasonlóságokat keresve....

Üdv,
Anna

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. aug. 16., Sze,
18:34):