[Csaladtortenet 2] Kiss Rozália

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Aug. 17., Cs, 08:42:18 CEST

Kedves Anna!

Nagyon köszönöm! Ezek a szálak részenként megvoltak, de nem álltak még
össze fejben. :)
Kiss Vendel és Récsei Katalin 1836. február 2-án házasodtak:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-11SB-M?i=428&cat=307060
Született egy Varga Rozália 1839. dec. 20-án:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-1BYQ-J?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX2FK-NSD
Aki el is hunyt Kiss Rozália néven 7 nappal később:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-119R-8?i=469&cat=307060
(Kiss Vendel pedig október 9-én)
Először ezt a Kiss Rozália halottit találtam meg, majd láttam, hogy
igazából Varga néven keresztelték, de akkor még két külön személynek hittem
a Vendeleket.

Ezek szerint az 1827-es születésű lányka el kellett hunyjon, ha született
azonos nevű kistestvére, de Varga néven még nem kerestem, úgyhogy gyorsan
átfutom újra a halottikat.

Még egyszer köszönöm a nyomravezetést!

Üdv:
Peti