[Csaladtortenet 2] DNS teszt

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Aug. 20., V, 11:26:36 CEST

Már nem emlékszem pontosan, de valamikor valahol azt olvastam, hogy kb.
3-400 évvel ezelőtt sok magyar (talán erdélyi) zsoldos ment Nagy
Britanniába, és ott is elejtették a katonák a magvaikat.

Komolyabb tény, hogy mivel Rhédey Klaudia (1812-1841) révén magyar vér is
csörgedezik III. Károly ereiben (egyenes ági szépanyja)
  https://hu.wikipedia.org/wiki/Rh%C3%A9dey_Klaudia , és nyilván nem
egyedül ment Angliába, hanem széles udvartartással, óhatatlan, hogy a
magyar és az angol gének keveredtek.
Üdv,
Anna

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. aug. 20., V,