[Csaladtortenet 2] DNS teszt

szael szaeltan at gmail.com
2023. Aug. 20., V, 11:53:16 CEST

Kedves Szabolcs!
Ha az ilyen tesztekben X% ma élő nemzet jön ki, egy valamit NEM érdemes
csinálni: keresni megfelelő távolságban a releváns őst hozzá!
Ezek a kereskedelmi tesztek nem kis mértékben nyomulnak pont erre a
"meglepetés okozásra", ez a marketingjük része, ugyanakkor nem
tájékoztatnak arról megfelelően, hogy ha 31% "angol" jön ki, ne vádolja
mindenki a saját közeli őseit házasságtöréssel (legalábbis ne ezért).
Ilyen téren nemcsak károsnak, hanem alattomosnak is nevezhetjük.
A ma élő angolokkal van 31%-ban affinitás, csak ennyit jelent.
Érdemes a nyers fájlt letölteni és elemeztetni különböző oldalakon, pl.
MyTrueAncestry.com,
ott már érdekesebb és használhatóbb eredményeket kaphatsz, nemcsak  más-más
színű kontinensnyi buborékokat :D
üdv: Előd

Szabolcs Bognár <scansatelit at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. aug. 20.,
V, 0:43):