[Csaladtortenet 2] segítség kérése

Verner Sári sarimail at t-online.hu
2023. Aug. 28., H, 12:18:31 CEST

Kedves Társak!

A segítségeteket szeretném kérni az alábbi ügyben:

A fényképezőgépemről szeretnék a PC-re áttenni képeket, mert már sok van
rajta.

Legnagyobb meglepetésemre egyes képek JPEG-kép formátumból átalakultak
HEIC-fájllá.

Ezeket a képeket , ha átmásoltam, akkor a gépen nem lehet megnyitni.

Mintának csatoltam egy képet.

Hogyan tudnám visszaállítani a JPEG formátumot. A gépem WINDOWS-7.

Bár, utána olvastam, és le is töltöttem egy átalakítót, de azzal sem
boldogultam. Valószínűleg bennem van a hiba, mert nagyon béna vagyok a
számítógéphez. Ha már valaki megmutatja, akkor már megy.

Előre is köszönettel: Verner Sári