[Csaladtortenet 2] segítség kérése

Pasa István pasapista at gmail.com
2023. Aug. 28., H, 12:35:12 CEST

én annyit tudok, hogy általában az iphone használja a heic formátumot.
valahol a beállításokban lehet beállítani, hogy fotózáskor jpeg-be mentse
le.
nem lehet hogy rendszerfrisstités volt és visszaállt a beállítás?

sajnos ha már heic, akkor csak valami konvertálóval lehet jpeg-et csinálni
belőle, de azt még nem próbáltam én se

Verner Sári <sarimail at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. aug. 28., H,
12:18):