[Csaladtortenet 2] nagy öröm és kérés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Aug. 31., Cs, 12:44:26 CEST

Elnézést, ezt még tegnap reggel megpróbáltam, de elfelejtettem el is küldeni...

13. R. Dnus. Stanislaus Emerling presbyter ex Preline Carthusianorum
ex Civitate Herbipolitana (Vürtzburg), 57. an. in phtysi pituitose.

Tiszteletes úr Emerling Stanislaus, karthauzi-rendi pap Herbipolis
(Vürtzburg) városából, 57 éves, hörghurutban.

(Nem tudom, tényleg használták-e a "Herbopolis"-t Würtzburg neveként.
Egyenes fordítás: fűszernövény-város.)

Juli
/\ /\