[Csaladtortenet 2] [MACSE: 28952] RE: FS tagok letiltása

Magdolna Kalocsai kalocsai.magdolna at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 12:12:13 CET

Kedves Mindenki!

Az én családfámba is belekontárkodott L.Fazekas, eddig én sem tudtam
megoldani. És persze sok más, valószínűleg távoli rokonaim is, akiknek az a
mániája, hogy mindenféle bizonyítékok nélkül, évszázados múlttal bíró
nemesi családokhoz kötik a felmenőinket, mert az olyan jól hangzik. Eddig
tűrtem, volt, hogy rákérdeztem, de legutóbb kicsit begurultam,
visszaállítottam a valós adatokat és személyeket, és az indoklásnál hosszas
szövegben jeleztem, hogy miért nincs rendben, ha más ember évtizedes,
tudományos igényű kutatásába belerondítanak, és a családfájához random
hozzákapcsolnak nemesi családokat.

Kedves Ildikó!
Köszönöm ezt a tippet, meg fogom próbálni, mert tényleg nagyon bosszantó,
amikor köddé válik a munkánk.

Remélem mindenkinek sikerül megoldani a problémáját.

Szép napot!
Magdi

--
Üdvözlettel: