[Csaladtortenet 2] FS tagok letiltása

Kiss A. 69arrakis at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 16:07:58 CET

Na ez az egyik oka annak, hogy eszem ágában sincs a családfámat a
mormonoknál vezetni. Az egyik barátom esetéből tanultam, aki majdnem
beleőrült, mert egy futóbolond rendszeresen átírta a bejegyzéseit és
sportot űzött ebből. Hónapokon át próbálkozott az adminoknál, de a FS magas
ívben tett rá. Ha ez a "demokrácia" mormon értelmezése, akkor én nem kérek
belőle.

Üdvözlet,

Attila

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. dec.