[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Nagy Balázs nbal5406 at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 13:05:48 CET

Leírta! Ma már van lehetőség a nemzetiségüeknek ......

De amikor születtek, magyar állampolgárok lettek és nevüket magyarul kell
írni . Egyébként hogy nézne ki ha egy itt élő kínai, kínai nyelven lenne
anyakönyvezve.A családom nagy része német nyelvü is volt ,de akik
Magyarországon születtek azokat magyar helyesírással kell leírni.Azt,hogy
otthon saját magának,hogy vezeti,ám legyen.

Amrein Ilona <amrein.ilona at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2023. dec. 1., P
12:58):