[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Kiss A. 69arrakis at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 16:11:15 CET

Hát a saját családfádon garázdálkodhatsz, de csak úgy bele"javítani"
olyanokba, amikhez semmi közöd, az bizony... De nem írom le, mit gondolok
erről. Maradjunk annyiban, hogy az olyan, mint a viccben az a "jóakaró",
aki akkor is átkíséri az idős nénit a zebrán, ha az nem akar átmenni.

Attila

Nagy Balázs <nbal5406 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. dec. 1., P,
12:34):