[Csaladtortenet 2] Látom rendesen belenyúltam a darázsfészekbe!!

Nagy Balázs nbal5406 at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 16:43:07 CET

Kaptam a témában hideget-meleget!  De nem baj!

De tisztázzunk dolgokat. Itt a belenyúlás nem arról szól, hogy készakarva
belerondítunk, az egyébként nyilvános és nem a saját  adatokba. Hetente
kapom a listát ki és mit javított az általam felvitt adatokban ( én örülök
neki)
 *Mert ha valaki elolvassa a  miről is szól ez az oldal és még hozzá
olvassa a felhasználási feltételeket, csodálkozni fog.* Amit az oldalra
felvisz az már többet nem az övé!! Attól a pillanattól, hogy felvitte
közkincs!! Ha tetszik ha nem.
De jó magyar szokás szerint itt is ( mint még sok helyen) sokan a saját
fejük után mennek és azt csinálnak amit akarnak!!
Az egész vita tárgya hogyan írjuk és hogy  javítsuk-e a Magyarországon
született emberek neveit már egész más témába csapott át!
Az én véleményem továbbra is az, hogy aki Magyarországon született ( ebbe
beletartoznak az elcsatolt területek is) azt magyarul kell leírni. Pl egy
Jókai Mórt ( mert ez pl a saját családfámhoz is csatlakozik) vagy egy
Perczel Mór-t ( szintén a családfámon) nem írunk fordítva.  Főleg nem úgy
hogy a nyelvi sablonja angol vagy egyéb!! Mert valaki(k) angol nyelvi
területről használják az oldalt és nem hajlandók tudomásul venni, hogy mi
Magyarok ( van máshol is a világon ) megbecsüljük annyira a családot hogy
előre írjuk a családnevet!
De mindenki úgy írja ( jó magyar szokás szerint) ahogy akarja. Én meg
igyekszem javítani.

További jó kutatást

Üdv: Nagy Balázs