[Csaladtortenet 2] Látom rendesen belenyúltam a darázsfészekbe!!

F. B-S. fbaranyister at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 17:28:44 CET

Véleményem szerint felkérés nélkül így belerondítani más családfájába
olyan, mint amikor jön egy okoskodó, önjelölt gasztronómus és jól megsózza
a pörköltömet vagy kiszedi a tojásos lecsómból a tojást, mert "a MAGYAR
konyha ezt nem úgy készíti, hanem így!". És nem érdekli, hogy az a pörkölt
vagy lecsó az enyém.

Mert ő jobban tudja és szevasz, nem tűr ellentmondást.

Nagyon elegem van ebből a hozzáállásból. Tele vagyok sváb ősökkel is, majd
átírom a valószínűleg annak idején magyarul se igazán tudó valamennyi
Josefet, Hildegardot, Karlt meg Gertrudet a magyar megfelelőire csak azért,
mert valakinek ez jobban tetszik?

Na hagyjuk már. És felejtsük el, akárcsak a FS sajátos családfa-kitöltési
politikáját.

Baranyi-Sterbinszky Flórián

Nagy Balázs <nbal5406 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. dec. 1., P,
16:43):