[Csaladtortenet 2] Pély Nagy András és Soós Judit

Berci Tóth toberci at gmail.com
2023. Dec. 12., K, 13:46:29 CET

Kedves János!

Egerlövő anyakönyvei Borsodivánkához tartoztak. 1788-1895 között vannak
anyakönyvei.

Borsodivánka korábban, tehát 1788 előtt Poroszlón anyakönyvezték.
Poroszlót, Ivánkát, és Egerlövőt 1772 előtt Sarud anyakönyveiben találod.

Üdv. Tóth Berci

Marót János <marot.janos at gmail.com> (időpont: 2023. dec. 12., K, 13:05) ezt