[Csaladtortenet 2] Pély Nagy András és Soós Judit

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Dec. 12., K, 16:38:30 CET

Feltétlenül ellenőrzésre szorul.

A saját családfámba úgy kerültek be hibák, hogy elfogadtam egy egyezést,
amely azonban tartalmazott hibás linkeket is, amelyeket valaki vagy
találomra, vagy családi szóbeszéd alapján írt be. Sajnos, a myheritage
adatai nem javíthatók. A valódi adatbázist lokális gépen vezetem, és
mindent megpróbálok familysearch alapján ellenőrizni. Amit a
myheritage-dzsen találok, az csak munkahipotézisként fogadható el.

Üdvözlettel Z.J.