[Csaladtortenet 2] FTB névbeírás - megfejtés

Magyarszéky Gábor magyarszeky at gmail.com
2023. Dec. 12., K, 21:42:02 CET

Tisztelt Levtársak!

Három nappal ezelőtt feltettem egy kérdést : "Gépcsere miatt újra
kellett telepíteni a FTB programomat. Az adatok áttöltése is sikerült,
de a nevek magyar sorrendjét nem sikerült visszaállítani. Nem találom a
beállítás lehetőségét. Merre lehet?"

Petrovszki András segítségével - és képernyőképek küldözgetésével -
megoldódott a gondom. (Hámory Marcsi - szokása szerint! - szintén
segített, de akkor már túl voltam mindenen).  Mivel - úgy gondolom -
esetleg más is belefut ebbe a "hibába", megosztom a megfejtést :-)

Miután néhány évvel ezelőtt már csináltam ilyen új telepítést, és akkor
símán ment, gontoltam, hogy nem egy nagy varázslat, de erre a helyzetre
nem voltam felkészülve.
A mellékelt képernyő-képig jutottam el a telepítés után, amikor
elfogyott a tudományom... Ezen a felületen minden sorra rá lehet
kattintani, de beírni valamit/valahova már nem!
A program alkotójának (áldassék a neve!) kifürkészhetetlen akaratából,
ebből a - két oszlopos - táblázatból, csak az első látható. Egy kicsit
szégyellem magam, de nem jutott eszembe, hogy széthuzzam az ablakot...

köszönöm a segítséget!
üdv:
Magyarszéky Gábor