[Csaladtortenet 2] Füle-Rojak házasság

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2023. Dec. 16., Szo, 17:44:24 CET

Segítséget kérnék Tőletek:

Van egy házasságom 1770. 11.21-én Egerbaktán.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-XM9N-SW?i=90&cc=4133831&cat=51944

A beírás szerint Michael Füle (Fü/ö/lep)Turóczi születésű vagy lakos? Maria Rojak pedig Nagy-Mihály-i születésű vagy lakos?
Nem tudom a két helységet beazonosítani, illetve kerestem Turócz megye összes helységében Fülét (Fülep/Philep), Nagy-Mihály esetében pedig Mihalovce (Szlo), de néztem a Borsod megyei Mezőnagymihályt és Zemplén megyei Nagymihályi járást is, eredmény nélkül.
Bár Selmecbánya, Banská ©tiavnica, (Szlovákia) helységben találtam M. Fülep születést: Georg. Filip-Maria szülőktől 1768.08.17-i dátummal (316. kép).

A fenti házaspár helységei ( melyik? ) túlságosan messze esnek egymástól.
Egyébként nem találtam olyan M. Rojak születést a kb. megfelelő dátummal (1775. a felső határ, így 15 évesen ment férjhez, 17 évesen született az első gyerek), aki nem halt meg előbb, illetve nem ment férjhez.
Találtam 1775.09.10-én Socovce-n (Martin), de ez hogy jön melyik Nagy-Mihályhoz?

Nem tudok továbblépni, szeretném kérni a javaslatotokat, ötleteteket.
Köszönöm!
Borsosné Magdi.