[Csaladtortenet 2] Füle-Rojak házasság

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Dec. 16., Szo, 19:36:17 CET

Kedves Margit!
Úgy látom, római katolikusok lehettek mindketten, mert nincs más jelezve.
Mihalovce (Szlo) - anyakönyvei 1826-tól
https://www.familysearch.org/search/catalog/736100?availability=Family%20History%20Library
Borsod megyei Mezőnagymihály - 1831-től
https://www.familysearch.org/search/catalog/38695?availability=Family%20History%20Library

Zemplén megyei Nagymihályi járás - anyakönyvei 1826-tól
https://www.familysearch.org/search/catalog/736100?availability=Family%20History%20Library

vannak csak fenn, úgyhogy itt nem is várható, hogy megtalálod Máriát. Nem
tudom, hol voltak anyakönyvezve ezen települések korábban.

Füle Mihályról én sem találtam még ennyit sem.

A halottijuk nincs meg, amiben több információ lehet?

Üdv,
Anna

Borsos József és Józsefné via csaladtortenet <
csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2023. dec. 16., Szo,
17:44):