[Csaladtortenet 2] összetett segítségkérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Dec. 23., Szo, 12:34:21 CET

Kedves Gyuri!
Takács Alajos anyja nevét én Köriséj Franciskának olvasom.
Nade. Itt vannak a tesói, úgyhogy nem tudom, mi a valódi (Koreic?):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QKMF-59QF
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QKMF-59QV
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QKMF-5H5S

Szép ünnepeket!