[Csaladtortenet 2] MyHeritage családfa

Ádám Nagy cs.nagyadam at gmail.com
2023. Feb. 2., Cs, 14:16:34 CET

Kedves Dani!

A ékezetes hónapokkal néha problémázik.
Háromféle módszert javaslok, tetszés szerint. Először:

   - Írd ékezet nélkül a hónapot
   - Írd számformátumban a hónapot
   - Írj csak évet

Majd miután leokéztad, ha visszalépsz bele újból, akkor már nyugodtan
átírhatod ékezetes formára, ekkor már nem fog balhézni.

Üdv,
Ádám

Dániel Daróczi <danidaroczi1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 2.,
Cs, 14:09):