[Csaladtortenet 2] MyHeritage családfa

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Feb. 2., Cs, 14:21:46 CET

Így sikerült, hogy apránként adtam meg az adatokat. De ez most komoly, hogy
így kelljen szórakozni több száz adat bevitelével? Ez egyszerűen egy vicc.
Azt hittem, hogy végre el tudom kezdeni azt a sok adatot bevinni egyesével
az FS-ről de így a kedvem is elvette 🤔😥😏

azért köszönöm a segítséget :)

Ádám Nagy <cs.nagyadam at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 2., Cs,
14:16):