[Csaladtortenet 2] [MACSE: 27255] kerdes

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Feb. 3., P, 16:48:21 CET

Kedves Előd,

én igencsak elvárnám a forrás csatolását.
Különösen akkor visszás ez a forrásnélküliség, ha valaki más hosszú évek,
évtizedek alatt összegyűjtött munkáját gyakorlatilag ellopva (lelopva a
tulajdonos weboldaláról, amire amúgy szintén vonatkozik a szerzői jog)
tölti fel az FS-re, majd azt onnan a (jog)tulajdonos kérésére sem távolítja
el, alátámasztó forrást NEM TUD és nem is akar az adatokhoz megjelölni, és
még neki áll feljebb... Igen, konkrét és sajnos élő dologról beszélek.

Üdv
Krisztián