[Csaladtortenet 2] Kulifay

Beus beusmarie at gmail.com
2023. Feb. 11., Szo, 08:28:10 CET

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget Akkor sorban a válaszok:
1. Igen, ez Fejér megye, Balatonfőkajár és Polgárdi vonalában.
2. Sajnos a FS-ön nem tudok belemenni a fülei állami anyakönyvek 1931-es
adataiba.
3. Igen, néztem már minden elérhető helyen a Kulifay (1 f-vel, 2 f-vel
i-vel, mindenféle variációban) nevet, de amíg nem tudom, hogy mikor
született nem tudom beazonosítani a sok Lászlóból.
4. Tamás, köszönöm, de ezek megvannak nekem, Joli Bp-en a klinikán halt
meg, (Üllői út).
Kulifay László saccra 1906-ban születhetett, 8 évvel volt fiatalabb a
feleségénél.
Érdekes lehetett, amikor összejött a család Fülén: nagyanyám a kántortanító
férjével (=nagyapám), meg a nővére a szintén kántor tanító férjével.
Csakhogy az egyik férj katolikus a másik református.
Köszönöm: BBea