[Csaladtortenet 2] A történetmesélők mi vagyunk

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2023. Feb. 18., Szo, 08:25:52 CET

Kedves Társaim!
Mélyen együttérzek. Én is leírtam két kötetben családom történetét. Nincs
testvérem, mindig a felnőttek között voltam, hallgattam a történeteiket.
Szerencsére nem volt divat nálunk az elhallgatás, pusztán megértették velem,
hogy ami házon belül elhangzik, arról nem beszélhetek iskolában stb. Nem
volt ez kettős nevelés, mert az volt a nézet, hogy a család nevel. Még így
is sokszor volt, hogy most, írás közben láttam milyen kár, sok mindent már
nem tudok megkérdezni. Férjem is elkezdte leírni, sajnos ő már nem tudta
befejezni, rám hárult, hogy amit tudok még írjak le. Nagyszüleink, szüleink
nagy idők tanúi voltak.
Legnagyobb örömömre a legkisebb unokám, 18 éves kislány, múltkor mondta,
hogy amikor beteg volt az én történetemet olvasta. a nagyobbak is már
elolvasták őket.
Üdvözlettel: Éva