[Csaladtortenet 2] Levéltári beiratkozás online - segítségkérés

András Töreky toreky.andras at gmail.com
2023. Feb. 20., H, 18:38:12 CET

Kedves Ági!

 Az elmúlt hetekben volt hasonló élményem. Nekem sem sikerült regisztrálni
ügyfélkapuval sem.
Hiába próbáltam követni a tájékoztató videót.
Semmilyen jelszót nem fogadott el. A hibaüzenet nálam az volt, hogy már
regisztráltam ezzel a e-mail cimmel.
Megnéztem a jegyzeteimet és kiderült, hogy valóban regisztráltam 2014-ben.

 Az akkori jelszóval sem tudtam belépni, mivel akkor felhasználónév és
ahhoz tartozó jelszó kellett,
most pedig a saját adatokkal kell regisztrálni.
 Felhívtam telefonon a levéltárat, de a levéltárosok sem tudták megoldani a
problémát.
Telefonon diktáltam nekik az adatokat, úgy próbálták elvégezni a
regisztrációmat.

 Végül azt a megoldást javasolták, hogy az elfelejtett jelszó funkciót
használjam. Ez bevált, a rendszer által
generált jelszóval sikerült belépnem.

 Azóta működik rendesen. Belépve a saját fiókomba, ott találtam a 2014-ben
és 2019-ben kutatott anyagok listáját.
A személyes adataim ellenőrzésekor több hibát is találtam. Például úgy húsz
évvel fiatalabbnak látszottam.
Valószínűleg annak idején a levéltáros töltötte ki az adatlapot.

 A levéltárosok azt mondták, hogy a rendszer még nem működik tökéletesen,
még nagyon új amiatt,
hogy a területi levéltárak honlapjait nemrégiben egyesítették.

 Szerintem próbálj te is telefonon segítséget kérni attól a levéltártól,
ahova regisztrálni szeretnél!

Üdv: András

Ágnes László <2010lagi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 20., H,
17:59):