[Csaladtortenet 2] Hogy működik a FS algoritmus?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Feb. 28., K, 15:38:45 CET

Kedves Ili!

Köszönöm, a keresztelési bejegyzését már megtaláltam. Igazából a kérdésem
nem a konkrét személlyel kapcsolatos, hanem inkább a jelenséggel. Például
Talabér Imre, illetve a szülei is szerepelnek már a családfán, mégsem
jelent meg hozzájuk az a kék ikon, ami jelezné, hogy a rendszer talált
egyező feljegyzést. Sőt vannak még bejegyzések, amiket nem csatoltam a
fához, Talabér Imre testvéreiről, de ezeket sem jelzi nekem az algoritmus
sem Imre testvéreinek adatlapján, sem a szülőknél.

Míg például így, hogy a halotti bejegyzés alapján be tudtam írni Imre
feleségét, máris jegyez egyéb találatot is hozzá.

Üdv:
Peti

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 28., K
15:27):