[Csaladtortenet 2] Hogy működik a FS algoritmus?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Feb. 28., K, 17:42:38 CET

Kedves Peti!
Amiket leírtál, én is nemegyszer találkoztam ilyennel.
Legújabban olyan "érdekességekkel" is találkoztam, hogy a keresőbe helyként
csak simán "Magyarország"-ot érdemes beírni, különben nem adja ki azt a
találatot sem, ami ott van az orrom előtt és látom az anyakönyvi képet,
hogy pl. Nagydogoron hunyt el az illető, de valamilyen rejtélyes oknál
fogva csak Magyarország-ként van indexelve.
Sőt, ha nem írom be az elhalálozáshoz, hogy "Magyarország", akkor még az
illető és a házastársa nevének a beírása is kevésnek bizonyul időnként.
Én sem egészen értem ezt a lelkivilágot...
De kétségtelen, hogy rengeteget segít, hogy nagyon sok új polgári és
házassági és halotti indexelt adat is van.
Továbbmenve: ma sikerült olyan elhalálozást megtalálnom, amit nem találtam
meg a sima "Kutatás a történelmi feljegyzésekben" oldalon:
https://www.familysearch.org/search/
hanem csak a "Családfa at emberiség családjának" oldalon:
https://www.familysearch.org/search/tree/name?from=search
Üdv,
Anna

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 28., K,