[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kivonat kérése Horvátországból?

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2023. Jan. 7., Szo, 12:02:18 CET

Egyes regionális levéltárak már tettek fel online és ingyen kutatható
anyakönyveket a xix. Századból.
Én egy Zadar környéki kis szigetben "vagyok érdekelt": itt vannak fenn
anyakönyvek Zadar környéki településekről (ezek többsége nincs fenn az
FS-en):
https://www.dazd.hr/en
Ha téged más régió érdekel, akkor próbáld meg az adott regionális központ
levéltárának honlapját böngészni.

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 7., Szo
11:44):