[Csaladtortenet 2] halotti akv latin szövege, segítség kérés

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2023. Jan. 10., K, 11:55:21 CET

Kedves György!
a "susceptis sacramentis"   miután a szentségeket megkapta (elfogadta)   ez
egy abl. absolutus szerkezet
nem az Úr akaratában,  csak kegyesen az Úrban elhunyt

eltemettetett a pécsi szent Benedek (monostor) apátja és a pécsi
székesegyház mostani kanonokjának színe előtt, aki (nem qua, hanem qui?)
barátja és iskolatársa volt az elhunytnak.

Üdv!
Boglárka

Gyorgy Weber <wegyor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 10., K,
10:53):