[Csaladtortenet 2] Fedorenykó üknagybácsi

F. B-S. fbaranyister at gmail.com
2023. Jan. 12., Cs, 19:01:19 CET

Kedves Listatagok,

egy oldalági őst keresek, akiről elvileg minden alapinformációt tudok egy
régi családi feljegyzésből (az egyik nagybátyám valamikor az 1980-as
években megpróbálkozott a családfa összeállításával) és most szeretném
valahogy megszerezni a keresztelési anyakönyvi bejegyzését. A
Familysearch-ön már futottam egy kört, de eredménytelenül.

Minden ötletet megköszönök, ami hozzásegít ahhoz, hogy a keresett
anyakönyvi bejegyzést megtaláljam (ha lehet, online) és talán további
információkat nyerjek ki belőle.

Az üknagybácsim (vagy hogy nevezik az ükapa testvérét) a következő:

Név: Fedorenykó József
Felekezet: katolikus (hogy görög vagy római, azt sajnos nem tudom, de a
családnév és a születési hely inkább az előbbire utal)
Születési hely: Hrabovcsik (Sáros vármegye)
Születési idő: 1864. január 21.
Apja neve: Fedorenykó Mihály
Anyja utóneve: Anna

Köszönettel: