[Csaladtortenet 2] Fedorenykó üknagybácsi

Pasa István pasapista at gmail.com
2023. Jan. 13., P, 08:56:26 CET

Sajnos én se találtam semmit..
Az 1869-es Hrabovcsik összeírásnál van egy hasonló, ahol testvér a Mihály
és felesége Anna, de nincs József nevű fiuk...
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-899V-VSLF?i=555&cc=1986782&cat=993125

talán ezen is el lehet indulni

F. B-S. <fbaranyister at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 12., Cs,
19:01):