[Csaladtortenet 2] Katonai anyakönyvek

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2023. Jan. 13., P, 20:29:56 CET

Kedves Péter!

Örülök, hogy segíteni tudtam akkor és most, 5 év elteltével is az index
fórumán!
Pár napja írtál emiatt privátban, de itt leírva és elolvasva a teljes
történetet még jobban örülök a sikerednek!

Nekem is hasonló élmény volt a bánsági katonai anyakönyveket nézni, sajnos
én csak félsikerrrel jártam. Bízom benne, hogy egyszer én is hasonló sikert
könyvelhetek el!

Üdvözlettel,
Balogh Lajos

Horváth Péter via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt