[Csaladtortenet 2] Fs családfa védelem

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Jan. 17., K, 00:42:00 CET

Szemán Jóska írta, hogy:
> A kéretlen családfa "javítások" elleni védelemre talán megoldás
> lehet, hogy a saját javításaink, bővítéseink után elmentjük ezt. Gedcom
> fájlként. (...) Szerintetek ez kivitelezhető?

Nehezen, mivel az FS közös családfájából csak különálló programmal
lehet letölteni vagy elmenteni, bármilyen formátumban, és az ilyen
letöltések tapasztalatom szerint mindig hiányosak -- a jegyzetek
gyakran, a források néha kimaradnak, és nem minden program tud mit
kezdeni a "további tudnivalók" tartalmával. Azt még meg sem próbáltam,
hogy az új "egyéb kapcsolatok"-kal mit csinálnának az ilyen programok.

Juli
/\ /\