[Csaladtortenet 2] Fs családfa védelem

Nagy Balázs nbal5406 at gmail.com
2023. Jan. 17., K, 12:56:11 CET

Olvasom a levelező listán  a családfa védelmet a "kéretlen javítások"
ellen!  Miután az FS nyitott bárki javíthat és ez nem biztos, hogy baj!

Én először azt tisztáznám mi az a "kéretlen" javítás!

Rengeteget javítok. annyi a hiba, hogy életem végéig ezt csinálhatnám!
Alapvető problémákkal van tele az oldal.
Pl ami miatt nekem is "szóltak", hogy miért fordítom meg amúgy magyar
emberek (Magyarországon született) nevét ( előre a vezeték, hátulra a
keresztnév)
Igen sokszor találkozom, hogy a nemes, gróf, tekintetes stb a vezetéknévhez
kerül, sokszor az előnév a cim helyére kerül. Ezek mind zavarják az amúgy
egész jól működő automata keresést!
Azt, hogy ott van egy-egy személy kétszer, egyszer latin, egyszer magyar
keresztnévvel van fent az oldalon , természetesen javítom! Azt, hogy nem
használunk ékezetes betűket, az egyenesen  a nevek megcsúfolása!

A felvidéki indexelésekbe sajnos nem lehet belenyúlni, de kiakaszt, hogy
Szlovákia, Csehszlovákia van megadva születési helynek! (Érdekes ez a
Délvidéken nem fordul elő!)

Akit a javítás zavar, rengeteg lehetőség van zárt családfa építő programok
használatára.
Törekedjünk a precizitásra és ha valaki belejavít írjunk neki és kérdezzük
meg honnan a "más" információ!

Balázs