[Csaladtortenet 2] Fs családfa védelem

Mérei Gábor melail at freemail.hu
2023. Jan. 17., K, 18:32:59 CET

Az én módszerem az, -persze egyáltalán csak ott szoktam beleszólni a
dolgokba, ahol látom, hogy egy v. két név szerepel konzekvensen a
szerkesztők között-, hogy üzenek neki, amiben csatolom a linket és
leírom, hogy is látom a dolgot. Legtöbbször válaszol a "tulajdonos".
Persze vagy egyetért, vagy nem. Mindig tudomásul veszem a döntését, és a
javítást is ráhagyom.

A lokálisan vezetett fában persze megyek a saját fejem után.

Úgy látom, a mormonok ezt az FSFT dolgot nem igazán végiggondoltan
vezették be. Szerintem őrültek, hogy a programozással (nagyjából) készen
vannak és a rendszer ezen hátterén nem is gondolkodtak. Pedig van rá jó
példa a neten, gondolok itt a wikipédiára.