[Csaladtortenet 2] FS családfa módosításról szavazás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Jan. 19., Cs, 21:57:31 CET

Kedves József!
Ne haragudj, de ennek a kérdőívnek semmi értelme.
Arra a kérdésre, hogy "Zavar-e, ha mások is szerkesztik a családfádat?" nem
elfogadható válaszlehetőség, hogy:
"Nem, még nem észleltem." (és mi van akkor, ha észleltem, de nem zavar...)
"Ha igen, hányszor módosították a családfádat?" (hiába jelölném ezt be, nem
lehet válaszolni rá, nem lehet megadni egy számot vagy számtartományt)
Az alatta lévő négy válaszlehetőség

"Egyszer, jó adatokat, változtatást csináltak"
"Egyszer, rossz adatokat, változtatást csináltak"
"Többször, jó adatokat, változtatást csináltak"
"Többször, rossz adatokat, változtatást csináltak"

bármelyike érvényes lehet, akár zavar, akár nem, ha mások is szerkesztik a
családfámat, tehát nem az eredeti kérdésre kapsz választ.
Az már csak kicsit értelemzavaró, hogy jó/rossz "adatokat, változtatást
csináltak" (hogy lehet adatokat csinálni....?)
Üdv,
Anna